Martinovy Marnosti

Martinovy Marnosti


Marnost nad marnost, všechno je marnost. K čemu je člověku všechno to pachtění?
Spisování mnoha knih nebere konce a mnohé hloubání unaví tělo.
(biblická kniha Kazatel)

pondělí 9. ledna 2012

Jak mladší brácha dostal staršího

Dnes byl náročný den. Od rána jsme nestíhali, Martínek prý kvůli dlouhé absenci ve škole nestíhá (ačkoliv doma trénujeme), nepodařilo se nám domluvit si vhodný termín na příští půlrok v hudebce, k tomu to počasí atd.

Nakonec to dnes nejlépe zvládal malý Ondra. Ačkoliv byl dlouho ve školce, hned mi říkal, že by tam chtěl spát pořád.

Dnes ráno měli ve školce angličtinu, tak nás hned cestou z hudebky zkoušel a ptal se, zda víme, co je to king a queen. Nepotěšilo ho, že já jsem to věděl, o to víc si to užil s Martínkem.

Ondra: "Víš, co je to king?"

Martínek dlouze přemýšlel, ale pak musel přiznat, že neví.

Tak byl Ondra šťastný, že ví víc než starší brácha. A já ho ještě popíchnul tím, když jsem řekl, že to Martínkovi "natřel".

To samozřejmě provokovalo Martínka, který se rozhodl, že to Ondrovi taky "natře".

Martínek: "Tak schválně, Ondro, kolik je pět plus dva?"

Ondra se zamyslel a pak řekl: "Sedm."

Tak jsme na něj zírali s Martínkem oba dva a museli jsme uznat, že nám to teda "natřel" podruhé.

Samozřejmě Ondra byl celý šťastný.

Já jsem si ho pak ještě proklepl a musel jsem uznat, že sčítání čísel v oboru do 10 (někdy i více) zvládá velmi dobře. Tak to mě skutečně překvapil, i když tuším, že to dělá ten starší brácha, se kterým to prostě vnímá. Tak doufám, že mu to vydrží a že se taky někdy naučí R a Ř.

Tak jsem rád, že mě kluci i v náročných situacích umí pobavit a příjemně překvapit!

Žádné komentáře:

Okomentovat