Martinovy Marnosti

Martinovy Marnosti


Marnost nad marnost, všechno je marnost. K čemu je člověku všechno to pachtění?
Spisování mnoha knih nebere konce a mnohé hloubání unaví tělo.
(biblická kniha Kazatel)

čtvrtek 30. prosince 2010

Ondra a vánoční balíček

Včera jsme se cestou od doktorky zastavili na poště. Kromě dvou knížek, které jsem si objednal přes hlasité protesty kluků, nás tam čekal taky tajemný balíček. Kluci mi už zakazují kupovat knížky, že prý jich mám doma dost. Na druhou stranu jsou rádi, co všechno se v mých knihách najde. Ondra někdy rozlišuje, že knížky, ve kterých nejsou obrázky, jsou moje a knížky, ve kterých obrázky jsou, patří jim.

Ale zpět k balíčku. Už pošťačka mě při výdeji upozornila, že balíček není jen pro mne, ale že jsou v adrese uvedeni i nějací dva kluci a významně se na kluky podívala...




Na balíček se těšil především Ondra. Jeho rozbalení jsem odložil na dobu po odpoledním odpočinku. Rozesmálo mě, když rozespalý a rozcuchaný Ondra se doklopýtal do obýváku a první, co ho zajímalo, bylo rozbalování balíčku.

Pustil se do toho s chutí...




...i když mu to zrovna moc nešlo...




...ale pomoc od bráchy odmítal...




Co nám to asi přišlo?
"Jééé, pšišla nám zmlzlinááá," zaradoval se Ondra...




Nakonec to nebyla zmrzlina, jen obal od ní. Přišlo nám cukroví... a bylo dobré...




...moc dobré.




Moc děkujeme, Terko!!!


Zároveň jsme zavzpomínali, jak kluci s Terkou a Silvií minulý rok pekli perníčky. Hodně je to bavilo a dlouho na to vzpomínali. Letos jsme to nezopakovali, tak třeba zase někdy příště.

Pro ilustraci dvě fotky z loňského roku:



1 komentář:

  1. jeeee :) tak jsem moc ráda, že vám chutnalo, tenhle rok jsme to nějak nestihli péct u vás, ale přesně tak, příští už jistojistě :) Terka

    OdpovědětVymazat