Martinovy Marnosti

Martinovy Marnosti


Marnost nad marnost, všechno je marnost. K čemu je člověku všechno to pachtění?
Spisování mnoha knih nebere konce a mnohé hloubání unaví tělo.
(biblická kniha Kazatel)

čtvrtek 9. prosince 2010

Koulování

Přestože nás stále otravují nějaké rýmy, kašle (a mne tradičně hlavně dutiny), takže kluci jsou momentálně doma, nenecháme si kazit radost ze sněhu a zimních radovánek.

Největší zábavou kluků při "sněhových procházkách" je koulování a nejlepším terčem jsem já. Nejvíc to baví Martínka, ale Ondra nepotřebuje dvakrát pobízet, aby se přidal.

Jak takové koulování vypadá z pohledu "terče" jsem se pokusil zachytit na videu na YouTube.

Tady ještě pár fotek, s jakým zaujetím mě kluci koulují.








A když se kluci vyřádili, tak ochotně zapózovali v nových bundách. Ondrovi se totiž na staré bundě rozbil zip a když mi paní v obchodě nabídla na docela pěknou bundu slevu (30%), tak jsem jí koupil i Martínkovi. Není mým hlavním úmyslem, kupovat klukům stejné věci, ale ta druhá barevná kombinace bundy se mi opravdu nelíbila. Alespoň Martínek bude zase s radostí vysvětlovat zvědavým lidem, co říkají, že vypadají jako dvojčátka, že dvojčata přece nejsou, že jsou "jen" bráchové.






Samozřejmě takové řádění na sněhu unaví, takže Ondra při nakupování usnul (a nákup nové bundy se vyplatil, je totiž víceúčelová).

2 komentáře:

  1. Kluci si to krásně užívají...a spící fotka je super. Jenda takhle nikdy nikde neusne... Přejeme další pohodové zimní dny...

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné bundy a klukům opravdu moc sluší.
    Také mám syny po 20-ti měsícíh a když byli malí, občas měli stejné oblečení.
    A také jsme vysvětlovali, že nejsou dvojčata.

    OdpovědětVymazat