Martinovy Marnosti

Martinovy Marnosti


Marnost nad marnost, všechno je marnost. K čemu je člověku všechno to pachtění?
Spisování mnoha knih nebere konce a mnohé hloubání unaví tělo.
(biblická kniha Kazatel)

sobota 2. dubna 2011

Fanoušek hokeje

Další fotky z narozeninového dne, o kterém jsem psal zde.


Lenka, která přišla pohlídat Ondru, chystá malého fanouška Slávie. Vzor znaku je např. zde. Lence se to pěkně povedlo, což jsme ocenili nejenom i my, ale i několik dalších lidí v aréně.

Jen připomenu, že ke Slávii jsme vlastně přišli náhodou, neboť zrovna hrála v semifinále a hlavně její domovské působiště je pro nás dobře dostupné. Já nebyl nikdy moc zapálený fanda a kdysi dávno jsme fandil spíš Bohemians a poté Spartě.








Spokojený fanoušek v hledišti.




Ještě dvě momentky ze samotné arény. To jsou záběry z naší první a krátké návštěvy v sobotu.






Jelikož Slávie nakonec prohrála - a to nejenom zápas, na kterém jsme byli ve středu, ale páteční prohrou v Třinci i celé semifinále - tak s naším novým koníčkem máme do začátku příští sezóny zřejmě utrum.

Tak abychom ten "volný čas" nepromarnili, pořídil jsem dnes Martínkovi kolečkové brusle. Byl to další z řady okamžitých nápadů, i když jsem o tom už nějakou dobu uvažoval. To jsem zvědav, jak mu to půjde...

Žádné komentáře:

Okomentovat