Martinovy Marnosti

Martinovy Marnosti


Marnost nad marnost, všechno je marnost. K čemu je člověku všechno to pachtění?
Spisování mnoha knih nebere konce a mnohé hloubání unaví tělo.
(biblická kniha Kazatel)

úterý 21. září 2010

Vzpomínka na rozhovor v TV Z1 v červnu 2008

Když jsem si dnes poslechl svůj "štěk" v rádiu, tak jsem si vzpomněl na rozhovor z června roku 2008 v pořadu 18 minut s Petrou Procházkovou v tehdy rozbíhající se soukromé zpravodajské televizi Z1.

Tehdy jsem přemýšlel, zda je něco takového dobrý nápad a původně jsem byl rozhodnutý, že oslovení odmítnu, ale osoba moderátorky a pár mailů, které jsme si předtím spolu vyměnili, mě přesvědčily.

Jen podotýkám, že to bylo zcela zdarma (jen odvoz ze/do studia jsem měl zajištěný).

Odkaz na YouTube na první část a druhou část rozhovoru.

2 komentáře:

  1. Martine,
    jste úžasný.
    Ať se Vám i klukům daří.
    Majka V.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc jsem nedoufal, že rozhovor bude ještě v archovu, ale nakonec velice milé překvapení. Jste fajn chlap.

    OdpovědětVymazat