Martinovy Marnosti

Martinovy Marnosti


Marnost nad marnost, všechno je marnost. K čemu je člověku všechno to pachtění?
Spisování mnoha knih nebere konce a mnohé hloubání unaví tělo.
(biblická kniha Kazatel)

pátek 18. března 2011

Ondra má dva tatínky

Cestou do obchodu malý Ondra nahlas mudroval:
"Tatíí, když nemáš brýle, tak nevypadáš jako náš táta."
"Bez brýlí tě nepoznám."
"Bez brýlí to je úplně jiný tatínek."


Chvilku uvažoval a pak prohlásil:
"Tatíí, já mám dva tatínky!"

A po chvíli se zeptal:
"Tatíí, mohl bych si někdy hrát s tím druhým tatínkem?"

Mimochodem jsem si dnes ráno při blbnutí s Ondrou brýle sundal a říkal jsem, že jsem ten "druhý" tatínek. Ondrovi se to chvíli líbilo, ale pak začal skoro ječet: "Tatííí, vem si brýle!"

A to je opět jen střípek z mnoha hlášek kluků, kterými mě baví.

1 komentář:

  1. Dětské průpovídky jsou fajn. Nás dospělé by to často ani nenapadlo. :-)
    Jenda nemá rád "druhou" maminku - maminku, která si vezme do vlasů čelenku, udělá si culík nebo drdol, ani maminku, která si přehodí utěrku přes rameno... Všechno musí být stejné.

    OdpovědětVymazat