Martinovy Marnosti

Martinovy Marnosti


Marnost nad marnost, všechno je marnost. K čemu je člověku všechno to pachtění?
Spisování mnoha knih nebere konce a mnohé hloubání unaví tělo.
(biblická kniha Kazatel)

pátek 24. května 2013

Kluci a jejich svítící uši

Uplynulý víkend jsem využil skvělé nabídky na hlídání kluků od pátečního večera do nedělního rána. Také kluci přivítali změnu. Doma už byla atmosféra hodně napjatá. Nestíhám vše, co bych chtěl, nemám tolik času a trpělivosti, takže stačí nějaké šarvátky kluků nebo jejich neposlušnost a odmlouvání a konflikt je na světě. Sice se to snažím vyvážit společnými akcemi o víkendu (výlety, procházky nebo kino), ale občas to chce prostě změnu, abychom si od sebe mohli odpočinout. Taky je fajn, že kluci můžou změnit prostředí a vstřebávat nové podněty.

Sobota utekla jako voda, sotva jsem něco napsal, s úklidem jsem skoro nehnul, ale zvládnul jsem si v klidu zajít na knižní veletrh (pořídil jsem si JEN tři knihy a jednu navíc pro kluky). Neděli jsme už trávili společně. Kluci byli unavení (celou sobotu měli zajímavý program venku), ale usměvaví.

Navíc jsem dostal jejich pěkné fotky. Takhle to vypadá, když to někdo s foťákem opravdu umí. Samozřejmě bez dobrých modelů by to šlo hůř. Škoda, že klukům takhle nesvítí uši i v noci, to by byla ještě větší legrace.







1 komentář: