Martinovy Marnosti

Martinovy Marnosti


Marnost nad marnost, všechno je marnost. K čemu je člověku všechno to pachtění?
Spisování mnoha knih nebere konce a mnohé hloubání unaví tělo.
(biblická kniha Kazatel)

čtvrtek 24. listopadu 2011

Písmenko se zadkem a písmenko s břichem

Martínkovi se stále plete písmenko "b" a "d". Tak jsem dnes přemýšlel, zda by mu pomohla nějaká mnemotechnická pomůcka.

Zkoušel jsem několik způsobů a pak mi přišel nejvhodnější následující: Písmenko "b" je písmenko s Břichem. Zatímco písmenko "d" je písmenko se zaDkem. Martínkovi i Ondrovi se to sice líbilo, ale zatím mám určité pochybnosti o tom, zda pomůcka splní svůj účel. Tak uvidíme. Každopádně se nevzdáváme.


Jinak ve středu byl Ondra ve školce a dnes tam už i spal. Rovněž Martínek byl po delší době odpoledne v družině, ačkoliv stále pokašlává. Pro mne je to zase velká změna, že mám zase nějaký čas pro sebe a pro povinnosti, kterých je více než dost. Tak snad nám to zase chvíli vydrží.

Sám dobře cítím, jak jsme si to dnes odpoledne mnohem víc užili, když jsme si od sebe alespoň chvilku odpočinuli (stejně bych to déle bez nich zatím ani nevydržel).

3 komentáře:

  1. Ano pomaha, Dupka a Brusko aj nas ucila mamka :-)
    Akurat neviem, ci sa cesky hovori aj dupka...

    Maruna

    OdpovědětVymazat
  2. U nás břicho a zadek taky fungují:-) vždyť ty písmenka k tomu vybízejí:-) jinak dupka je zadeček, teda myslím;-)

    OdpovědětVymazat
  3. My jsme podobně trénovali velké B a D.
    B - babička, má prsa a břicho
    D - děda, má jen velké břicho, prsa žádná
    Díky za radu, jak to řešit, až se dostaneme k malým písmenkům :-)
    LucieK

    OdpovědětVymazat