Martinovy Marnosti

Martinovy Marnosti


Marnost nad marnost, všechno je marnost. K čemu je člověku všechno to pachtění?
Spisování mnoha knih nebere konce a mnohé hloubání unaví tělo.
(biblická kniha Kazatel)

pondělí 10. září 2012

Ještě z návštěvy v ZOO

Po delší "prázdninové" přestávce se ještě vracím k naší návštěvě v ZOO, která se skutečně vydařila. Jednou z největších atrakcí pro nás nebyla zvířata, nýbrž jízda lanovkou. Já jsem si na ní s klukama moc netroufal a ani Ondra se ze začátku na tento nápad příliš netvářil. Naopak Martin se jízdy dožadoval a když i náš doprovod a obsluha lanovky nás povzbuzovali, tak jsem nakonec souhlasil. Martin jel sám před námi a já za ním s Ondrou na klíně. Oba kluci se později shodli na tom, že to byl jejich největší zážitek ze ZOO.

Takhle to vypadalo "ze země":


Ondra měl cestou nahoru skutečně obavy.





Martin byl z nás tří zřejmě nejodvážnější. Způsobně seděl a nedělal žádné hlouposti (což byla předem dohodnutá podmínka celé této "lanovkové akce".)



Rovněž výraz v Ondrově tváří při cestě dolů vypadá líp. Fotka se mi povedla, takže při prvním pohledu téměř není znát, že mi sedí na klíně a fotím nás zepředu.



Štěstí jsme měli třeba s tygrem, kterého jsme si prohlédli hodně zblízka.



Taky jsme měli štěstí na krmení hrochů.



Hodně mě pobavilo a potěšilo, když kluci druhý den po návštěvě skutečné ZOO si doma postavili její repliku. Udělali tak s citem pro různé detaily.



Například mě upozorňovali na to, že u tygra je zrovna nával. Nevadí, že to není tygr, který by měl mít pruhy a že návštěvnící jsou plně vyzbrojení vojáci, tentokrát v roli "pouhých" návštěvníků ZOO.


Kluci nezapomněli ani na zcela zaplněné parkoviště, i když my jsme navštívili ZOO pomocí MHD.



Líbí se mi, když nejenom něco zajímavého zažijeme, ale když to má i ohlas a kluci to podobným způsobem zpracují a napodobují svojí hrou.

3 komentáře:

  1. Nádhera! Kluci jsou moc šikovní! Věřím, že takovéto následné dílo moc potěší. Parádně jste vše zdokumentoval! Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Diky za dalsi mile clanky, Martine.

    Je videt, ze si kluci navstevu ZOO uzili a moc se mi libi jejich domaci hra. Na jejich vek je domaci ZOO opravdu velmi pekne vyvedena se zajimavymi detaily.

    OdpovědětVymazat
  3. Uzasne, moc me ZOO vasich kluku potesila :-)

    OdpovědětVymazat