Martinovy Marnosti

Martinovy Marnosti


Marnost nad marnost, všechno je marnost. K čemu je člověku všechno to pachtění?
Spisování mnoha knih nebere konce a mnohé hloubání unaví tělo.
(biblická kniha Kazatel)

pátek 10. června 2011

Malí výletníci

V tomto týdnu jeli kluci se školkou na výlet. Minulý týden jel se školkou na výlet jen Martínek, coby předškolák, tentokrát jeli oba. Z prvního výletu jsem se poučil. Tehdy jsem večer před odjezdem zjistil, že vlastně kluci nemají nějaký pěkný baťůžek. Poradil jsem si, ale předsevzal jsem si, že nějaké koupíme. Proto jsme byli na nákupech, kde si mimo jiných věcí kluci vybrali nové baťůžky.

Taky mi Martínek říkal, že mu tehdy nebylo dobře a v autobuse málem zvracel. Sice to bylo tím, že nějaká holčička blízko něho zvracela, přesto jsem jim tentokrát dal čtvrtku Kinedrylu, pro jistotu, ale i pro jejich dobrý pocit. Den před výletem si kluci nakoupili piškoty pro zvířátka. Sice je prý Ondra skoro všechny hnd po otevření vysypal, ale to nevadí. V baťůžku měli kluci i pláštěnky, ty však nebyly potřeba. Dal jsem jim také láhev s pitím, ale skoro se ho nedotkli. Jen si stačili prohodit podepsané lahvičky, což dokazovalo, že alespoň jednou pili. A nakonec tam měli i nakrájené jablíčko v alobalu, které si ráno oba přáli. Jen mě nenapadlo, že na Ondru to bude trochu složitější, takže pak už nedokázal jablíčka zabalit a rozsypaly se mu po baťůžku.

Hlavní je, že si to oba pěkně užili.






Po návratu mi Ondra s nadšením oznamoval, že tam viděli tři "pafy". Chvilku jsem netušil, co má na mysli. Naštěstí ho Martínek opravil, že měl na mysli "pávy". Pak mi kluci vyprávěli další zážitky a já byl rád, že si to pěkně užili a že jsou to kluci šikovní.

Žádné komentáře:

Okomentovat