Martinovy Marnosti

Martinovy Marnosti


Marnost nad marnost, všechno je marnost. K čemu je člověku všechno to pachtění?
Spisování mnoha knih nebere konce a mnohé hloubání unaví tělo.
(biblická kniha Kazatel)

pátek 6. srpna 2010

Kondiční cvičení s dětmi :-)

Nedávno jsem tu psal o tom, jak jsem si pořídil hrazdu a nové činky. Od té doby se podle možností a času snažím trochu cvičit jako kdysi.

S dětmi je to někdy trochu náročné, ale jde to. Kluci zatím celkem pochopili, že mi na činky nesmí šahat a za odměnu mi třeba mohou pomoct zašroubovat závit na závažích nebo se pověsit na hrazdu (i když to jsem prozatím po nedávno zjištěné nestabilitě zrušil).

Dnes jsem kluky pro změnu na chvilku zapojil tak, že jsem si z nich výjimečně udělal závaží, což se jim líbilo.

Zde je "instruktážní video" Kondiční cvičení pro táty s dětmi :-) na YouTube.

2 komentáře:

  1. No teda to je paráda!!! Koukám, že kluci jsou takoví hubení kozlíci jako naši. Náš Matěj má před druhou třídou a váží 19 kg. Je nejmenší ze třídy.
    S takovým závažíčkem to je sranda cvičení!!!
    Dana

    OdpovědětVymazat
  2. Se zájmem jsme koukli i s manželem, máme podobná závažíčka v ženském provedení..myslím, že by byly nadšené

    OdpovědětVymazat